Vastaanota laskuja sähköisesti
Säästä aikaa ja tehosta laskujen käsittelyä vastaanottamalla laskut sähköpostitse.
Mitä on sähköinen laskutus?
Tarjoamamme sähköinen laskutuspalvelu on tarkka, nopea ja tehokas vaihtoehto paperilaskuille. Laskujen ja dokumenttien käsittely verkossa nopeuttaa laskujen käsittelyä ja hyväksyntää, ja siitä on hyötyä niin DHL:lle kuin yrityksellesi.
Sähköisten laskujen käsittely ja vastaanottaminen on helppoa, eikä vaadi erillistä koulutusta. Sivustomme kautta voit tarkistaa uudet laskusi, sekä etsiä ja tuoda avoimet laskut yrityksesi ostoreskontraan.
Sähköisten laskujen käsittely ja vastaanottaminen on helppoa, eikä vaadi erillistä koulutusta. Sivustomme kautta voit tarkistaa uudet laskusi, sekä etsiä ja tuoda avoimet laskut yrityksesi ostoreskontraan.
Lisäkysymyksissä olethan yhteydessä DHL Expressin asiakaspalveluun
DHL Expressin sähköisen laskutuksen käyttöönotto
Käyttäjänimi/salasana
Rekisteröinnin vahvistuksen yhteydessä saat käyttäjänimen sekä väliaikaisen salasanan, joka täytyy vaihtaa ensimmäisen sisäänkirjautumisen yhteydessä. Rekisteröitymisen jälkeen emme enää lähetä paperilaskuja.
Sisäänkirjautuminen
Sivustollemme pääsee kirjautumaan milloin vain, minkä tahansa selaimen kautta (esimerkiksi Internet Explorer). Näet yrityksellesi lähetetyt laskut ja laskutushistorian, sekä voit tuoda laskujen sisällön ostoreskontraasi turvallisesti.
Sivustollemme pääsee kirjautumaan milloin vain, minkä tahansa selaimen kautta (esimerkiksi Internet Explorer). Näet yrityksellesi lähetetyt laskut ja laskutushistorian, sekä voit tuoda laskujen sisällön ostoreskontraasi turvallisesti.